Det vi gjorde på Sveriges bästa byråer.
Fast inte bara för Sveriges största varumärken.

Vi har jobbat på de bästa byråerna, axlat de största kunderna och vunnit de finaste priserna, både internationellt och hemmavid, och vare sig det handlar om effektivitet eller kreativitet. Nu gör vi det lika bra själva istället. Fast utan det stora maskineri som ”någon” måste bekosta, och som får saker och ting att verka mer komplicerade än de faktiskt är bara för att de ska gå att ta mer betalt för.

I vår egna regi är dessutom du som inte hamnar topp tio på listan över de som lägger mest pengar på media intressant. Det är tvärtom just det som är anledningen till vår byrå, att även lite mindre varumärken ska kunna köpa reklam med samma höga nivå på strategi och idé som vi hade på de stora byråerna. För de stora kunderna.

Och eftersom vi vet hur avgörande det är att design har ett reklamperspektiv håller vi oss med en alldeles egen designbyrå för att snabbt och enkelt kunna känna av att designen inte bara är snygg och funktionell, utan även bäddar bäddar för bästa möjliga kommunikation.

Tillsammans utgjorde vi under flera år en arbetsgrupp på King där vi skapade både effektiv och belönad reklam för bland annat ICA och Expressen. Och var för sig har vi tillbringat våra år även på Forsman&Bodenfors, Åkestam&Holst, McCann, Nord DDB, samt internetpionjäreren Farfar och legendariska Paradiset.

Sammantaget har vi haft huvudansvar för kunder som Diesel, Triss, Svenska Spel, SJ, Keno, Polia, Tele2, OLW, Jokk, Stockholms Stadsmission, Telia, Cloetta, Rädda Barnen, ComHem, Sportbladet, Festis, Coop, Abba, Carlsberg, E-ON, 3, Scan, ICA, ICA-Banken, Kalles, Vättrafik, Eurojackpot, Lotto, Malaco, Cloetta, Björn Borg, Bonnier, Dina Försäkringar, Swedish Match, Marabou, Audi, Boxer och Bukowskis.

Tack vare våra långa erfarenheter kan vi snabbt hitta fram till de rätta strategierna och de bra idéerna. Och ännu snabbare rata de dåliga. Men kanske mest av allt drar vi nytta av hur bra vi fungerar tillsammans, något du som kund kommer att märka i både samarbete och resultat.

Så väkommen till 13 på Brännkyrkagatan 71! Kanske vid 15-tiden? Eller var det till 15 vid 13-tiden? Eller… Ja, ja. Det där sätter sig efter ett tag. Det viktigaste är att du överkommer eventuell triskaidekafobi (eller rädsla för talet 13, som vissa säger). När du väl gjort det ska vi istället se till att det blir ditt lyckonummer.

Scroll to Top